|
Bahasa: EN | 中文 | BM |

Mengenai Kami

 
 
 
Mengenai Kami
Kia Shing Foodtec Sdn Bhd ditubuhkan pada tahun 2018. Kami adalah syarikat makanan pertama di Malaysia yang mempunyai asas penanaman kami sendiri dan menggunakan teknologi pengeringan vakum suhu rendah. Kilang dan pejabat kami terletak di Batu Pahat, Johor.

Bahan mentah yang digunakan dalam produk utama bersumber dari ladang dan ladang kontrak kita sendiri. Kami mengawal bahan mentah dari sumber untuk menghasilkan produk berkualiti terbaik. Pengeringan vakum suhu rendah membolehkan produk pertanian menghasilkan sayur-sayuran dan buah-buahan kering dengan rasa asli, pemakanan yang tinggi dan warna yang indah dalam keadaan suhu rendah, tanpa oksigen, dan tanpa bahan tambahan, pigmen dan agen perasa. Setelah 3 tahun melakukan penyelidikan, pengembangan dan penyesuaian, kami telah menambahkan tenaga hijau dan teknologi pengeringan solar yang mesra alam untuk menghasilkan rasa tradisional tetapi makanan moden dan kebersihan.

Syarikat kami mempunyai pelbagai spesifikasi produk pertanian kering dan kami dapat membuat beberapa penyesuaian mesin mengikut keperluan pengeluar. Kami terutama menghasilkan buah-buahan kering, sayur-sayuran kering, jus beku, teh buah, herba dan penghalau serangga biologi dan sebagainya.。
Visi

Visi kami adalah untuk menjadi pengeluar makanan kering pertanian domestik terbesar. Kami menggunakan teknologi terkini untuk mengekalkan rasa makanan tradisional, menghasilkan produk berkualiti tinggi dan sihat. Kami berhasrat untuk menjadi produk tempatan yang terkenal di Malaysia dan memperkenalkan makanan Malaysia ke seluruh dunia.
Misi

Kami menggunakan kemahiran dan teknologi profesional untuk menghasilkan makanan sihat yang selamat dan berkualiti tinggi. Produk utama kami adalah: makanan kering dan beku, baja organik, penghalau serangga biologi. Kami memberi respons kepada konsep perlindungan alam sekitar hijau sepanjang prosesnya: 『Bubur segar menghasilkan buah dan jus kering, dan sisa yang tersisa ditapai menjadi baja organik atau penghalau serangga kering, dan kemudian lingkungan diusahakan dengan baik untuk menghasilkan produk pertanian segar.』
Nilai teras
Pengguna

Produk sihat, selamat dan berkualiti yang mengikuti Akta Makanan 1983 dan memberikan perkhidmatan terbaik.
Komuniti

Menyumbang kepada pembangunan dan ekonomi negara.
Worker

Persekitaran yang selamat dan baik yang mendorong komitmen, kepercayaan dan keselamatan kepada semua pekerja.