|
Bahasa: EN | 中文 | BM |

Kaedah Penghantaran dan Masa

- Semua pembelian hanya akan dihantar setelah pembayaran penuh dan pelepasan.

- Semua pesanan biasanya dihantar dengan penjejakan dalam 3 hari bekerja. Setelah dihantar, penghantaran standard adalah dalam masa 3-7 hari bekerja. Sekiranya ada keadaan khas, masa penghantaran akan lebih lama daripada penghantaran biasa.

- Bayaran penghantaran dikira mengikut pesanan anda. Untuk Semenanjung Malaysia, bayaran penghantaran adalah RM 10 setiap pesanan, dan Penghantaran Percuma untuk pesanan RM 90 ke atas. Untuk Sabah & Sarawak, bayaran penghantaran adalah RM 15 untuk 1 kg pertama, dan 1 kg seterusnya akan dikenakan RM 13.

- Untuk memastikan keselamatan barang anda, kami sangat menyarankan agar anda membuka penghantaran anda untuk diperiksa pada masa penghantaran sebelum menandatanganinya. Sekiranya anda menjumpai perkara berikut semasa pemeriksaan:
i) Kerosakan: anda akan menolak untuk menghantar penghantaran dan membuat aduan kepada syarikat perkhidmatan kurier.
ii) Item yang hilang atau barang yang salah semasa dihantar: semasa menandatangani untuk penghantaran, anda boleh menyenaraikan nama, kuantiti dan maklumat lain dari barang yang hilang dan membuat aduan kepada syarikat perkhidmatan kurier.

- Terma dan syarat dapat diubah oleh www.kiashingfoodtec.com yang dianggap sesuai tanpa pemberitahuan sebelumnya